Back on the Record with Bob Costas
In aflevering 3: een opgenomen interview met tienvoudig NBA all-star Carmelo Anthony en een interview in de studio met Rasheda Ali en filmmaker Ken Burns.
In deze aflevering: interviews met olympisch skiester Lindsey Vonn en sportverslaggever Al Michaels. Oud-NFL-cornerback Domonique Foxworth en schrijver Howard Bryant voegen zich bij sportjournalist Bomani Jones voor een rondetafelgesprek.