S1, A1: Samen met zijn jeugdvrienden Eric, Drama en Turtle, geniet Hollywoodacteur Vince Chase van het succes van zijn nieuwste filmpremière. Ondertussen wekt Eric, Vince' de facto manager, de toorn van Vince' agent Ari door een advies aan Vince.