Border Control: Sweden Episode 2
S1, A2: De douane controleert op drugs bij een partycruise met honderden jongeren. Twee jongemannen lijken nerveus. En een boze vrouw trekt haar kleren uit op luchthaven Stockholm-Arlanda.