Border Control: Sweden
Op luchthaven Stockholm-Arlanda probeert een man 30 miljoen in contant geld het land uit te smokkelen. Bij de grens in Skåne wordt een auto met een grote partij alcohol aangehouden.
De douane controleert op drugs bij een partycruise met honderden jongeren. Twee jongemannen lijken nerveus. En een boze vrouw trekt haar kleren uit op luchthaven Stockholm-Arlanda.
In Skåne houdt Stefan een dronken bestuurder aan. Controle van de auto van de man brengt grote hoeveelheden smokkelwaar aan het licht. Alex zoekt op een partycruise naar cannabis.
Op luchthaven Arlanda houdt Alex een man tegen die hij verdenkt van drugssmokkel. Hij beseft al snel dat de man niet de waarheid vertelt. En Olivia krijgt de huid vol gescholden.