How to Screw It All Up Episode 3
S1, A3: Nadat ze ternauwernood uit hun problematische huisje zijn ontsnapt, moet de groep terug omdat ze nog iemand missen. Als de vrienden overwegen om de hele reis af te blazen, probeert Alba ze op andere gedachten te brengen.