How to Screw It All Up
Als haar eindejaars-schoolreisje niet doorgaat, komt Alba erachter dat een paar klasgenoten in het geheim een epische roadtrip plannen. En dan zet ze alles op alles om te worden meegevraagd.
Net als Alba haar plek begint te vinden op de reis – en onder haar nieuwe vrienden – wordt ze teruggefloten door problemen thuis.
Nadat ze ternauwernood uit hun problematische huisje zijn ontsnapt, moet de groep terug omdat ze nog iemand missen. Als de vrienden overwegen om de hele reis af te blazen, probeert Alba ze op andere gedachten te brengen.
Alba heeft geen keus meer en kan geen kant op, dus stapt ze eindelijk op haar vrienden af – met de waarheid.
Omdat ze Alba uit de buurt van haar broer willen houden, komen de vrienden opnieuw bij elkaar om haar een kans op een nieuw avontuur te geven.