S1, A4: Het plan van de vrienden om hun budget te verhogen, geeft ze wat extra tijd en onthult een verrassend verband voor Alba. Maar terwijl ze van hun succes genieten, drukt een telefoontje ze met de neus op de harde werkelijkheid.