S1, A4: De vermeende vader is drager van een giftige schimmel van een plant die 4.000 jaar geleden bestond. Hij vernielt het laboratorium, waarna hij wordt geneutraliseerd. WGO experts nemen het ziekenhuis over en ze ontdekken veel meer dan alleen wetenschappelijk bewijs.