The Golden Spoon Episode 4
S1, A4: Seungcheon ontvangt een verdachte sms en spoort de afzender op. Hij denkt dat degene die het geheim van de gouden lepel kent, iemand is die een veranderd leven leidt zoals hijzelf. Seungcheon denkt dat Yeojin hem de sms heeft gestuurd omdat zij de vuile lepel Jeong Nara is. Ondertussen is Taeyong, die leeft als Lee Seungcheon, verrast als hij van zijn vrienden hoort dat hij een gouden lepel had.