Alleen 'gouden lepels' gaan naar de middelbare school Jaeil in Seoel. Lee Seungcheon, de enige 'vuile lepel' van de school, ontmoet toevallig een mysterieuze oude vrouw en hoort hoe je rijk kunt worden. Zo wordt Seungcheon verwisseld met Hwang Taeyong, de zoon van de directeur van de Doshin Group, tevens de rijkste man van Korea. Lee Seungcheon wordt Hwang Taeyong, en Hwang Taeyong wordt Lee Seungcheon. Seungcheon leeft eindelijk het leven van een gouden lepel waar hij altijd van gedroomd heeft, maar het blijkt moeilijk om te leven als zoon van een rijke familie. Op een dag hoort hij dat zijn vader Cheol gewond is geraakt en dat zijn leven in gevaar is. Het schuldgevoel over de verwisseling van zijn ouders en zijn brandende genegenheid voor zijn vader zorgen ervoor dat Seungcheon de oude vrouw weer opzoekt.