S1, A6: Oh Yeojin vindt Seungcheons gouden lepel en bedreigt hem ermee. Seungcheon realiseert zich dat hij diep vanbinnen nog steeds het verlangen heeft om terug te keren naar Hwang Taeyong, maar hij aarzelt. Gefrustreerd creëert Yeojin een situatie waarin Seungcheon geen andere keuze heeft dan terug te keren naar Hwang Taeyong. Ondertussen is Taeyong geschokt door de waarheid over de traumatische schietpartij uit zijn jeugd.