You Shall Not Lie Episode 4
S1, A4: Op zoek naar steun van een vriendin en een rustige omgeving voor een zwangerschapstest gaat Macarena naar Maite’s boot. Maar daar treft ze Iván aan. Na een stevige ruzie tussen het tweetal ligt de boot ver uit de kust voor anker.