You Shall Not Lie
Alles is rustig in het kustplaatsje Belmonte. Tot er een sekstape opduikt van Macarena, een leerkracht op de plaatselijke middelbare school, en Iván, een van haar amper meerderjarige leerlingen. En dan loopt het snel uit de hand.
Iván stelt een persverklaring op om duidelijk te maken of hij seks met Macarena heeft gehad toen hij nog minderjarig was. Ondertussen hoopt Macarena op vergeving van haar familie en biecht ze alles op aan haar man en haar dochter.
Iván gaat naar Macarena met een voorstel. Ana is haar zoon gevolgd en staat opeens oog in oog met Macarena. Na die ontmoeting neemt Ana, overweldigd door de hele situatie, een drastisch besluit met betrekking tot haar huwelijk.
Op zoek naar steun van een vriendin en een rustige omgeving voor een zwangerschapstest gaat Macarena naar Maite’s boot. Maar daar treft ze Iván aan. Na een stevige ruzie tussen het tweetal ligt de boot ver uit de kust voor anker.
Iváns zelfmoordpoging komt hard aan in het stadje. Vooral bij Yolanda, voor wie het verre herinneringen oproept. In het ziekenhuis wachten Ana en Diego tot hun zoon bijkomt, terwijl Arturo een oplossing zoekt voor zijn geldproblemen.