When No One Sees Us
Tijdens de Holy Week brengen een rituele zelfmoord en een verdwijning Magaly Castillo en Lucía Gutiérrez samen om een onderzoek in te stellen.
Holy Monday
Terwijl Lucía een nieuwe zaak onderzoekt over een vermist kind, zoekt Magaly hulp bij het opsporen van Johnson's activiteiten buiten de basis.
Terwijl de zoektocht naar Samuel intensiever wordt, sluit Lucía zich aan bij Magaly en haar chauffeur om een aanwijzing te onderzoeken.
Terwijl María een cruciale aanwijzing vindt in Antonio's online activiteiten, heeft Lucía te maken met een steeds gecompliceerder thuisleven.
Achtervolgd door zijn verleden in Montana, verandert Andrews leven wanneer hij het pad kruist van een collega piloot en een inwoner van Morón.
Terwijl Lucía dichter bij het vinden van Samuel komt, vermoedt Magaly dat een andere militair betrokken kan zijn bij de verdwijning van Johnson.