Steal
Een groep meesterlijke dieven breken in bij Lochmill Capital en houden Zara (Sophie Turner) en haar collega's onder schot in een poging de misdaad van de eeuw te plegen.
Face Value
Na de overval komt Zara enorm onder druk te staan als Luke instort. Hoofdrechercheur Rhys stuit onverwacht op weerstand tijdens het onderzoek.
In een flashback zien we meer van de levens van Zara en Luke vóór de overval. In het heden bevindt Zara zich in een gevaarlijke situatie. Ze heeft weinig opties meer en moet een riskante keuze maken.
Zara gaat een gevaarlijke alliantie aan om de waarheid over de overval boven tafel te krijgen. Door een onthulling over het gestolen geld van Lochmill komt Rhys in conflict met machtige figuren.
Zara krijgt een ultimatum dat haar leven verandert. Wie kan ze vertrouwen, nu haar leven op het spel staat?
Een spannende confrontatie bij Lochmill Capital heeft verwoestende gevolgen. Tijdens een onthulling komt de waarheid over de overval aan het licht.