S4, A5: Finn vindt eindelijk zijn echte vader, maar ontdekt dat die op sterven ligt. In een poging Jess' affectie te winnen en haar tegen de sexy Alex van de bar te laten keren, wordt Finn detective om achter diens verborgen geheim te komen...