Misfits
Nathan, Kelly, Curtis, Alisha en Simon zijn een groep buitenbeentjes. Ze hebben niets gemeen, behalve dat ze een taakstraf uitzitten bij het plaatselijke buurtcentrum. Als de groep in een extreme storm terechtkomt, verandert hun leven voor altijd.
Dakloze Nathan wil dolgraag weer thuis wonen. Als de groep een vreemde ontdekking doet tijdens het afvalrapen, beseft hij dat hij wellicht een kans heeft. Nieuwe reclasseringsambtenaar Sally probeert de groep in de gemeenschap te laten integreren.
Alisha vermaakt zich, zoals altijd, en gebruikt en misbruikt haar macht en vloek. Maar er is één man die ze echt wil: Curtis, en haar aanpak helpt daar niet bij. Simons onlinerelatie met Shygirl18 bloeit op.
Sally vindt Tony's creditcard in Simons kluisje en denkt dat de bende betrokken is bij zijn verdwijning. Curtis betreurt de avond van zijn arrestatie en gebruikt zijn nieuwe kracht om terug te reizen in de tijd om de geschiedenis te veranderen.
Sally is vastbesloten om te bewijzen dat de bende betrokken is bij Tony’s verdwijning en richt haar onderzoek op de zwakste schakel, Simon. Ondertussen raakt Nathan in de ban van een baby die hij bij het buurtcentrum vindt.