Tell Me You Love Me Episode 6
S1, A6: Carolyn en Palek aanvaarden dat ze onvruchtbaar zijn. Dan komt Palek met een onthutsende onthulling. Carolyn wil partner worden bij haar advocatenbureau en Palek zet hun huis te koop. Jamie's bezoek aan Nicks familie verloopt moeizaam.