Prison Break Eronder en eruit
S3, A11: Hevige regent dwingt Michael het ontsnappingsschema aan te passen en die avond uit Sona te ontsnappen. Een andere gevangene voegt zich bij hem, en T-Bag en Lechero vormen een bond terwijl Bellick die hoopt te vormen met Mahone. Lincoln en Sucre helpen de lichten dempen in Sona.