Malcolm in the Middle Eruit geschopt
S4, A12: Als Hal Malcolm uit huis trapt omdat hij zich slecht gedraagt, maakt Reese ervan gebruik dat Hal is afgeleid om een eigen slechte stunt te verzinnen, en Francis vindt het vervelend dat Otto’s muzikale neef een muzikale ondersteuning geeft bij alles dat Francis doet.