S5, A5: Lincoln raakt gefrustreerd terwijl hij probeert te begrijpen wat er echt gebeurd is met Michael. C-Note heeft een nieuw ontsnappingsplan, maar is bang dat dat niet snel genoeg uitgevoerd wordt met Cyclops in zijn kielzog. Ondertussen heeft Sara moeite met het idee dat Michael nog leeft.