S5, A1: In deze eerste aflevering van het vijfde seizoen krijgt Alicia een zaak waarbij ze de executie van een ter dood veroordeelde moordenaar moet voorkomen, terwijl ze samen met Cary haar vertrek bij het kantoor plant. Eli helpt Peter om zijn gouverneursstaf samen te stellen.