S2, A16: Terwijl Archer herstelt van de operatie, vraagt Derek Addison om zijn zwangere patiënte te helpen. Bailey en Naomi proberen samen de oorzaak van Sams astma-aanval te achterhalen. Bij Oceanside Wellness behandelen Cooper, Violet en Pete samen een moeder met een postnatale depressie.