S1, A5: Tamara presenteert een column over affectieve verantwoordelijkheid. Federico hoort hem en is woedend. Tam en Laura volgen undercover een workshop over jaloezie bij polyamoreuze mensen, terwijl Juana ruziemaakt met haar moeder. De vriendinnen maken ruzie en brengen de nacht apart door.