Familie Bestaat Uit Vier Letters
S2, A4: De spanning stijgt wanneer de groep twijfelt aan het verleden en toekomstplannen maakt. Het loopt uit de hand wanneer iemands trouw op de proef wordt gesteld. Er wordt iets verrassends ontdekt.