Farewell Letter
S7, A15: Preston en Porter gaan het huis uit. Gabrielle en Carlos bezoeken haar geboortestad. Keith vraagt Bree om met hem naar Florida te verhuizen. Susan gebruikt haar ziekte om een speciale behandeling te krijgen. Paul neemt een beslissing over Beth.