L.A.'S Finest Farewell…
S1, A5: Terwijl Roof en Moord een seriemoordenaar onderzoekt die het op transgenders gemunt heeft, vraagt Syds voormalige baas haar om hem te helpen Gabriel Knox te pakken. Patrick is bang dat iemand zijn eerste grote zaak als hoofdofficier ondermijnt, terwijl McKenna Izzy helpt omgaan met haar moeders dood.