How I Met Your Mother Farhampton
S8, A1: Robins angst op haar trouwdag met Barney zorgt ervoor dat Ted zich herinnert hoe hij erop aandrong een briefje achter te laten voor Victoria's verloofde, die net gedumpt was, voordat ze samen de zonsondergang tegemoet reden.