Homeland Fatsoen
S1, A2: Een undercoveragent met banden met een Saoedische prins, die mogelijk terroristische activiteiten financiert, voorziet Carrie van onthullend elektronisch bewijs. Ondertussen bekijkt Carrie beveiligingsbeelden van Brody’s huis, waar hij last blijkt te hebben van traumatische herinneringen en keert zich tegen de druk van het Pentagon en de media om gezien te worden als een Amerikaanse oorlogsheld.