S1, A2: Tamara wordt wakker in het huis van haar moeder en vindt het orthopedische korset terug dat ze als tiener droeg. Te midden van een existentiële crisis en omgeven door herinneringen gaat ze op zoek naar haar onafhankelijkheid.