Filmavond
S1, A4: Gaëls lievelingsfilm, 'Vampiers uit de Middeleeuwen', is vanavond op tv en volgens hem moet Barbara die zien, ze zal er haar hele leven spijt van hebben als ze dat niet doet. Maar Isabelle wil niet dat Barbara doordeweeks 's avonds laat tv kijkt en al helemaal niet naar een horrorfilm. Maar als Barbara eenmaal in bed ligt, gaat Isabelle zelf de film alleen kijken...