S8, A15: Cam is woedend als hij een onlinevideo krijgt waarop iemand zijn geliefde Fizbo-kostuum onteert, waardoor hij het op zich neemt om Fizbo’s goede naam te herstellen. Ondertussen krijgt Phil een grote verrassing als hij zijn toekomstige stiefbroer ontmoet op Franks vrijgezellenfeestje. Manny’s nieuwste toneelstuk komt wel heel dicht bij huis voor Gloria, Claire en Haley als hij ze zover krijgt om het stuk te lezen voor hij het indient bij een festival voor jonge toneelschrijvers.