Fire Sale
S5, A4: Ari is geïnteresseerd in Erics script en ziet het als een grote studioproductie met Vince in de hoofdrol, maar omdat ze denken dat er nu een biedingsoorlog op komst is, verhogen de schrijvers hun prijs.