Fired Up
S3, A19: Jess wordt aangenomen en moet Coach onmiddellijk ontslaan als de nieuwe volleybalcoach van haar school. Ondertussen wordt Schmidt aangeklaagd en schakelt hij Nick en een procedurele televisieminnende Winston in om hem te vertegenwoordigen bij de verklaring. Cece trekt ook de aandacht van een veel jongere man.