Fix
S2, A3: De League neemt grote stappen als ze SAMCRO willen ondermijnen, zodat de club explosief moet optreden. Ondertussen hebben Clay en Gemma moeite om met elkaar te communiceren, en krijgt Tara een snelcursus in een claim leggen op je man.