Flashback
S7, A14: Stella probeert de familie Scavo te dwingen te poseren voor een familieportret met haar nieuwe man. Bree blijft een geheim verbergen voor Keith. Mike probeert erachter te komen of Zach Young betrokken was bij de aanslag op Paul.