Flicky-Flicky Thump-Thump
S2, A2: Josh geeft een zwembadfeest voor zijn nieuwe band FUSSY PUSS. De Pfefferman-kinderen worden verrast door Maura en Shelly die samen op het feest aankomen. Ali hernieuwt het contact met haar oude vriendin Syd. En Sarahs verleden wordt weer opgerakeld.