Grey's Anatomy Forever Young
S4, A8: Tieners stromen de EH binnen na een ongeluk met een schoolbus. Bailey behandelt haar oude jeugdliefde. Derek gaat op een date met een collega. Thatcher komt de EH binnen op zoek naar Meredith.