S5, A11: Empirisch en Millennial-personeel gaat naar Frankfurt voor een boekenbeurs, waar Liza Cheryl Sussman ontmoet, een vriendin van Diana en iemand die Liza's leeftijdsgeheim kent. Charles vertelt Liza dat hij verschillende investeerders ontmoet omdat de economische situatie van het bedrijf moeilijk is.