American Horror Story Freak Show: Pink Cupcakes
S4, A5: Stanley en Maggie bedenken een plan om de Freaks te vermoorden. Gloria verbergt het bewijs van Dandy’s gruwelijke nieuwe hobby. Een gezondheidsprobleem zorgt ervoor dat Gloria ontdekt dat ze niet zo vreemd is als ze dacht.