Freeze Bodies Together, Forever
S1, A1: Chisato en Mahiro leiden een rustig leven als huurmoordenaars, totdat Mahiro per ongeluk Natsume uitschakelt, die hen vervolgens meesleept in een grootschalig moordcomplot.