Baby Assassins Everyday!
Chisato en Mahiro lijken gewone huisgenoten, maar ze zijn elite moordenaars die werken voor de Hitmen's Association. Terwijl Chisato extravert is, heeft Mahiro moeite met communiceren. Ze hebben ook bijbaantjes om hun dekmantel te behouden.
Freeze Bodies Together, Forever
Chisato en Mahiro leiden een rustig leven als huurmoordenaars, totdat Mahiro per ongeluk Natsume uitschakelt, die hen vervolgens meesleept in een grootschalig moordcomplot.
Chisato en Mahiro krijgen de opdracht om te infiltreren in een louche izakaya-pub en proberen hun eerste undercoverklus te klaren... terwijl ze hun ware vaardigheden verborgen houden.
Mahiro vindt een knuffel waar ze dol op is, maar die wordt gestolen! Ondertussen krijgen de moordenaars de opdracht om mee te doen aan het legendarische ‘Fūrinkazan’-project.
Chisato en Mahiro nemen deel aan een tiendaagse bootcamp voor huurmoordenaars, waar ze onder leiding van de legendarische huurmoordenaar Miyahara excentrieke teamgenoten ontmoeten. Chaos en lessen volgen.
Het team haast zich om een vermiste gastronomische bento voor Miyahara te maken, waarbij hun geduld, teamwork en geestelijke gezondheid op de proef worden gesteld voordat hun grote missie begint.
De dag van het project breekt aan. Miyahara richt zich op het doel, terwijl Natsume hoopt dat jaren van planning eindelijk vruchten zullen afwerpen. De eerste “Fūrinkazan”-missie is voltooid.