What Even Is 'Responsibility'?
S1, A2: Chisato en Mahiro krijgen de opdracht om te infiltreren in een louche izakaya-pub en proberen hun eerste undercoverklus te klaren... terwijl ze hun ware vaardigheden verborgen houden.