Some Things Can't Fit in 140 Characters
S1, A4: Chisato en Mahiro nemen deel aan een tiendaagse bootcamp voor huurmoordenaars, waar ze onder leiding van de legendarische huurmoordenaar Miyahara excentrieke teamgenoten ontmoeten. Chaos en lessen volgen.