Money is the Only Thing You Can Trust
S1, A6: De dag van het project breekt aan. Miyahara richt zich op het doel, terwijl Natsume hoopt dat jaren van planning eindelijk vruchten zullen afwerpen. De eerste “Fūrinkazan”-missie is voltooid.