Friends with Benefits
S2, A4: De 126 is ter plaatse wanneer een desastreus huwelijk in elkaar stort, terwijl Grace een dominatrix en haar slaaf helpt die in een schokkende situatie verwikkeld zijn. Owen en Gwyneth worstelen ondertussen met het benoemen van hun nieuwe relatie en een man uit Marjans verleden keert terug in haar leven.