S1, A2: Klopp komt in 2015 bij Liverpool, vastbesloten om het succes terug te winnen. Aanvankelijke problemen maken plaats voor een ommekeer nu zijn energieke stijl vorm krijgt. Nadat hij beloofde om binnen 4 jaar een trofee te winnen, leidt Klopp het elftal met de belangrijke aanwinsten Mo Salah en Virgil Van Dijk, naar een finale in de Champions League.