Full Grown Boy
S6, A2: Jules is overbezorgd als Chick mee wil doen aan het naspelen van de Burgeroorlog. Bobby overweegt een baan te nemen in een andere staat. Travis vindt alle babynamen die Laurie voorstelt vreselijk en hij heeft de hulp van Ellie nodig om ze te vernietigen.