S3, A11: Als Jen in Tylers band zingt, raakt ze verstrikt in de opwinding, waardoor hij in een ongemakkelijke situatie komt. John en Greg besluiten om samen bier te brouwen. Matt schenkt een van zijn schilderijen aan een stille veiling voor Tims medische liefdadigheidsinstelling. Heather wordt jaloers op Joans vriendschap met een klasgenoot.