S2, A10: Saul praat bij met een oude vriend onder het genot van wafels en ontdekt bewijs voor Estes’ undercoveractiviteiten. Brody en vicepresident Walden zijn het oneens over de toekomst van hun politieke relatie terwijl Dana en Finn in het reine komen met hun meningsverschillen. Maar het is juist Carrie, die ogenschijnlijk geweldig bezig is, die dieper in de put zit dan alle anderen.